Kalite Politikası

  • MÜŞTERİLERE EN İYİ HİZMETİ SUNMAK VE BEKLENTİLERİN ÖTESİNDE ÇÖZÜMLER YARATMAK İÇİN MÜŞTERİ ODAKLI YAKLAŞIMI BAZ ALIR.
  • İÇ VE DIŞ HUSUSLARDA İNSAN KAYNAĞININ VAZGEÇİLMEZ VE EN ÖNEMLİ DEĞERİ OLDUĞUNU BİLEREK ÇEVREYE OLAN SORUMLULUĞUN BİLİNCİNDE, SÜREKLİ GELİŞİMİ VE KALİTE ODAKLI BİR ÇALIŞMA ORTAMI YARATMAYI HEDEFLER.
  • YALIN YÖNETİM FELSEFESİ VE NİTELİKLİ İŞ GÜCÜ İLE SÜREÇLERİN ULUSLARARASI DÜZEYDE RAKABET EDEBİLECEK ŞEKİLDE SÜREKLİ İYİLEŞTİRİR, BİLGİ SİSTEMLERİ İLE DESTEKLEYEREK DEĞER KATAN YENİLİKÇİ VE YARATICI ÇALIŞMALARI TEŞVİK EDER VE AR-GE YAKLAŞIMINI STRATEJİK ÖNCELİK OLARAK BELİRLER.
  • BU HEDEFLERE ULAŞMAK İÇİN ULUSAL VE ULUSLARARASI STANDARTLARA UYGUN OLARAK RİSK VE FIRSATLARI DEĞERLENDİRİR, KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİNİ KURAR VE GELİŞTİRECEĞİNİ TAAHHÜT EDER.
  • KALİTE VE KALİTENİN ARTIRILMASI YÖNETİM KURULUNDAN STAJYERLERE KADAR HER ÇALIŞANIN SORUMLULUĞU VE NİHAİ HEDEFİDİR
  • ÇALIŞANLARI, TEDARİKÇİLERİ VE PAYDAŞLARI İLE BİRLİKTE ÇALIŞTIĞI KURULUŞLARLA İÇ VE DIŞ İLETİŞİMİ SAĞLAYARAK FAYDALI İLİŞKİLER KURULMASI VE ONLARLA BİRLİKTE BÜYÜMENİN SÜRDÜRÜLMESİ
  • BU ÇERÇEVEDE, MÜŞTERİ İSTEKLERİNE EN UYGUN, EN EKONOMİK VE EN HIZLI ÇÖZÜMLERİ GELİŞTİRİP ÜRETECEĞİMİZİ VE PAYDAŞLARIMIZA KARŞI SORUMLULUKLARIMIZI SÜRDÜRÜLEBİLİR ŞEKİLDE YERİNE GETİRECEĞİMİZİ TAAHHÜT EDERİZ.